domingo, 30 de outubro de 2011

Quoting James Douglas Morrison, poet





Hello, everyone!




My name is Yasmim Deschain and I am a priestess and devotee of James Douglas Morrison (a.k.a. Jim Morrison or Jimbo) and that's my blog dedicated to him. Here I want to share with you all the wonderful things related to my beloved James, but I'll focus mainly on his poetic side. If you have any comment/suggestions/advice feel free to post here.




My blog will be in two languages: Portuguese (My native language, I'm from Belém, Pará, Brazil) and English (Jim's native language), I hope it'll reach as much Jim's fans as I can. Sorry for the mistakes on English, by the way.






Olá, pessoal.




Meu nome é Yasmim Deschain e eu sou uma sacerdotisa e devota de James Douglas Morrison (a.k.a. Jim Morrison or Jimbo) e esse é meu blog dedicadoa ele. Aqui eu quero compartilhar com vcs tudo o que há de maravilhoso relacionado a James, mas pretendo focar principalmente na produção poética dele.




Se vc tem qualquer comentário/sugestão/conselho sinta-se a vontade para postar aqui.




Meu blog será em duas linguagens: Portugues(minha amada língua natal) e Ingles (a língua natal do Jim), assim espero alcançar o máximo de fãs de Jim que eu puder. Desculpe pelos erros no Ingles.

Nenhum comentário:

Postar um comentário